Review Roundup voor Nintendo Switch Sports

Zestien jaar nadat Wii Sports zijn spetterende debuut maakte, krijgt de Switch zijn eigen versie in de vorm van Nintendo Switch Sports op 29 april. Compleet met zowel nieuwe als terugkerende games, lijkt de sportcompilatie een soortgelijke casual ervaring te beloven om mee te genieten. vrienden al die jaren later. Recensies beginnen binnen te stromen en critici lijken het grotendeels eens te zijn over de veelbelovende maar enigszins ongelijke kwaliteit van het spel, en hoe leuk het is met anderen in plaats van met jezelf.

Voor GameSpot’s Nintendo Switch Sports review-in-progress, recensent Kurt Indovina scoorde het spel 7/10, en deelde dat hoewel hij niet het gevoel heeft dat het innoveert zoals de originele titel deed, het wel de geest van Wii Sports heroverde. Het plezier van het lokaal spelen van deze spellen (aangezien online niet beschikbaar was voor recensenten) was genoeg om hem aan de goede oude tijd te herinneren. “Na al die jaren is het gemakkelijk om Wii Sports het meest te associëren met de populariteit van bewegingsbesturing in gaming, maar de grootste prestatie is misschien wel dat zelfs na 16 jaar het kernontwerp van de gameplay een krachtige herinnering is aan hoe leuk eenvoudige games met vrienden zijn kan zijn. Ik realiseerde me niet hoeveel ik een Wii Sports-achtige ervaring in mijn leven nodig had, totdat ik Nintendo Switch Sports speelde.”

Nintendo Switch Sports zit momenteel op een zeer respectabele 75 op Metacritic, waardoor het slechts een haar onder de eigen 76 van Wii Sports zit, wat heel goed een toevallig teken zou kunnen zijn. Natuurlijk zijn de meeste beoordelingen momenteel aan de gang in afwachting van het vermogen van de recensenten om de online componenten te testen en kunnen ze na de lancering van de game over een paar dagen worden gewijzigd.

Als je op zoek bent naar nog meer perspectieven op Nintendo Switch Sports, hebben we fragmenten van andere recensies die je kunt bekijken, of je kunt de zustersite van GameSpot, Metacritic, bezoeken voor een verzameling scores uit de hele industrie.

• Spel: Nintendo Switch Sports
  • Platformen: Nintendo Switch
  • Ontwikkelaar: Nintendo EPD
  • Releasedatum: 29 april
  • Prijs: $ 50 (fysieke editie met beenriemaccessoire), $ 40 (digitale editie)

GameSpot — 7/10 (Beoordeling in uitvoering)

“Nintendo Switch Sports is in wezen hetzelfde als Wii Sports al die jaren geleden: een spel waarin je je armen om je heen zwaait en een sport naspeelt. Als je een Wii Sports (en Wii Sports Resort)-veteraan bent, het gevoel van tennis, bowlen of chambara (zwaardvechten) zal een tweede natuur zijn. Zelfs met de toevoeging van nieuwe sporten zoals volleybal en voetbal, is er weinig innovatie in wat Switch Sports probeert te doen, en ik denk dat dat een goede zaak is. De game heeft niet het gevoel een trend nieuw leven in te blazen. In plaats daarvan herovert het de eenvoud van het origineel en wakkert daarmee dezelfde magie aan. Het is rechttoe rechtaan, onvervalst en vooral benaderbaar.” — Kurt Indovina [Full review]

Polygoon — Niet gescoord (revisie in uitvoering)

“Deze game is geweldig voor andere mensen, of ze nu van videogames houden of, zoals mijn echtgenoot, helemaal geen interesse hebben. Het geeft dat gevoel van de Wii op zijn best weer: dat je zou kunnen doen alsof je een geweldige tennisser bent in je leven kamer, en de bewegingsbesturing zou je het gevoel geven dat je werkelijk was. Zijn de bewegingsbesturingen zo precies als de Wii Motion Plus? Ik denk het niet. Een handvol keren registreerde de game mijn onberispelijke bowlingbeweging niet, waardoor Ik denk niet dat 99% van de mensen die dit spel spelen, aan dat kleine verlies aan precisie zullen denken als ze een volleybal in het gezicht van hun vriend prikken.” — Chris Plante [Full review]

IGN — 7/10

“Nintendo Switch Sports, zoals Wii Sports en Wii Sports Resort ervoor, kan het beste worden gespeeld als een gezelschapsspel, ontwikkeld voor elke bijeenkomst die een snelle injectie van goofy, actief plezier nodig heeft. Hoewel de schaarse mix van oude en nieuwe sporten varieert in kwaliteit, houdt Switch Sports grotendeels de landing vast aan wat zijn voorgangers gedenkwaardig maakte: intuïtieve bewegingsbediening, de mogelijkheid om moeiteloos een groep mensen in beweging te krijgen, en geweldige menumuziek die de hele dag in je hoofd kan blijven hangen. verwacht er niet veel tijd mee te besteden voordat de nieuwigheid eraf is.” — Colin Stevens [Full review]

GameMe — Niet gescoord (recensie in uitvoering)

“Dus hoewel nostalgie je zo ver kan brengen, hangt het hele succes van Switch Sports echt af van je toegang tot andere spelers. Hoewel Switch Sports een tijdje alleen leuk is, mist het prikkels om verder te spelen dan alleen maar genieten, en het gebrek variatie in de locaties waar je speelt helpt niet.” –Sam Loveridge [Full review]

Game Informer — Niet gescoord (recensie in uitvoering)

“Over het algemeen is Switch Sports geweldig om te spelen. Ik verwacht dat het ongetwijfeld zal wedijveren met andere populaire Nintendo-partygames zoals Mario Kart en Smash Bros. Ultimate en vele andere. De beperkte selectie van activiteiten houdt echter geen steek bij de titels die hierboven zijn genoemd. Bovendien zijn er geen prikkels voor casual spelers die een gevoel van voldoening willen voelen door alleen of met familie/vrienden te spelen. Desalniettemin ben ik verheugd om de Premier League in te duiken wanneer de game op 29 april uitkomt en hoop dat de ontgrendelbare items maken voor de herhaling van de gameplay loop.” — Jason Guisao [Full review]

NME — 4/5

“Nintendo Switch Sports brengt een geliefde serie met zelfvertrouwen op moderne platforms. Hoewel sommige minigames iets zwakker zijn dan andere, leveren sommige indrukwekkende hoogtepunten – namelijk Chambara en Football – een uitzonderlijk goede tijd op.” –Andy Brown [Full review]

Omgekeerd — 8/10

“Intuïtieve, responsieve bewegingsbedieningen heroveren met succes de gemakkelijke magie van de hoogtijdagen van de Wii, en zullen Switch Sports waarschijnlijk de komende jaren tot een familiespelavond maken en een hit worden. Dat gezegd hebbende, wordt de ervaring enigszins tegengehouden door de afwezigheid van golf bij de lancering en een gebrek aan toegankelijkheidsopties.(We weten dat updates de eerste in de komende maanden zullen aanpakken – de laatste is minder zeker.) Toch is Switch Sports een leuke, rustige manier om gekke herinneringen te maken met je vrienden en geliefden degenen.” — Jen Glennon [Full review]

Digitale trends — 3.5/5

“Nintendo Switch Sports is precies wat het moet zijn. Het is een intuïtief pakket van sportminigames uit het Wii-tijdperk met nauwkeurigere bewegingsbesturing en volledige online integratie. Verslavende activiteiten zoals bowlen en badminton maken het echter tot een van de beste multiplayer-partygames van de Switch al te gecompliceerde minigames zoals voetbal missen de eenvoudige aantrekkingskracht van de serie. Met geplande ondersteuning op lange termijn hoop ik dat Nintendo het momenteel dunne aanbod kan opbouwen en het kan veranderen in het soort console-nietje dat elke Switch-eigenaar moet hebben geïnstalleerd .” — Giovanni Colantoni [Full review]

GameSpot kan een commissie krijgen voor aanbiedingen in de detailhandel.